Alla inlägg den 9 december 2009

Av Victoria - 9 december 2009 22:35

Idag har jag haft massor att göra så nu är jag trött..och förkyld..  


Först på förmiddan var det samordnar möte som var mycket intressant idag, mitt jobb står inför stora förändringar i vår.

Sen efter det åkte jag hem och åt lite lunch och sen skjutsade Nicke mig till Birsta vid ett och där var jag kvar till ca sju.... mamma kom oxå dit lite senare och vi shoppade en massa julklappar och  nu ikväll har jag slagit in alla julklappar som ska till stockholm (vi kan skicka dem med Åke och Majbritt imorgon)


Nu ska jag strax krypa ner till Wirvisen (som sover med mig igen) och läsa nån bok.. jag håller på med två stycken samtidigt vilket är ungefär som att följa två serier  tycker jag...   


Wirvas kompis Emily kommer hit 07.15 imorgonbitti och går med oss till skolan och dessutom måste Wirva duscha på morgonen vilket hon skulle ha gjort ikväll men Nicke glömde det.. tur vi vaknar tidigt..:)


Sov gott!!

Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards