Alla inlägg den 13 december 2009

Av Victoria - 13 december 2009 18:23

Vilket söt lucia jag har tittat på idag  .

         


   Pepparkashuset är byggt ... Wirva ville absolut inte ha nåt godis på men hon ångrade sig nu ikväll när vi såg Pernillas jul där de hade en massa roligt godis på sitt så vi får se om vi fixar det nån annan dag.:)


Granen har vi klätt oxå (inte grannen som jag skrev tidigare hehe)

Det ser ut på bilden som vi ej har belysning men det har vi.

   plus att det ser lite tomt ut på ett ställe ser jag nu..får fixa det sen när Wirva somnat.


Nu ska jag dammsuga.

Kram kram!!

Av Victoria - 13 december 2009 10:22

(har rättat alla stvfel nu ... Stressbloggning imorse..:)) 


Igår kväll var Wirva på kalas hos en klass kompis  som kommer från ett annat

land och när jag skulle lämna henne där blev jag oxå inbjuden vilket inte blev så trevligt (för mig) eftesom de bara pratade sitt språk med en annan mamma som kom från samma land.. kändes lite skumt måste jag säga.. jag satt mest och log fånigt åt barnen när de sprang förbi.. Wirva hade iallafall kul och gott fika var det ..:)


Nu ska jag strax iväg och titta på Wirva som går lucia tåg med sin kör idag, Farmor kommer oxå och tittar.

Senare idag tror jag att vi ska ta fram granen och klä den plus baka ett pepparkakshus som vi pratat om i flera dagar jag och Wirvisen.

Jag knäpper kort under dan såklart .:)


Kram och trevlig Lucia!!!



Ovido - Quiz & Flashcards