Alla inlägg den 16 december 2009

Av Victoria - 16 december 2009 21:34

Jag har knappt varit utanför dörren idag.. bara till och från skolan och på konsum en sväng.. har inte ens kammat håret idag.:)


Wirva kom hem med underbart fina pyssel hon hade gjort på skolan idag, bla  en apelsin med kryddnejlikor i så nu doftar det gott i vårat kök och snart kommer det även att dofta julkskinka där för en sån var Nicke och köpte nu ikväll som vi (han ) håller på att grilljera.. vi tjuvstartar lite    ska bli riktigt mumsig med en skinkmacka som  kvällsfika.


Kram på er och sov gott!!





Av Victoria - 16 december 2009 08:31

Det va riktigt mysigt att vara I Hassela igårkväll.

Bilresan dit gick oxå bra, Wirva var vaken hela vägen. .. hur klarade vi oss förr utan dator       


Micke hade gjort super goda hemlagade köttbullar som han bjöd oss på och sen myste vi bara, åkte lite skoter och spelade biljard vilket Wirva älskade!!

      

 och jag blev bjuden på min favvis Baileys :)

  

Dit kommer vi åka igen!!!


Idag har jag inte så mycket inplanerat ännu... jag tror kanske jag och Nicke ska till Åke och Majbritt och hämta Julisar från Stockholm plus det vanliga här hemma städa och sånt.

Jag ska även slå in lite julklappar.


Nu först måste jag kolla mina favoritbloggar.

Kram kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards