Alla inlägg den 8 december 2009

Av Victoria - 8 december 2009 19:07

Tjäder var inte så gott... Synd eftersom Nicke la ner mycket tid på att tillaga den.. men nu vet vi det, Igor däremot åt gladeligen upp våra rester.


Igår var vi ju och hämtade Wirva hos farmor och de har ju världens sötaste lilla vovve.. Wirva knäppte det här kortet på oss och hon tyckte jag blev jätte  fin  på det    Ha ha ha ha...




Nicke har sparat en del från tjädern..  äckligt tycker jag. ..


  sötast i hela världen!!  


Nu ska jag mysa i soffan och äta glass med krossad choklad för det måste man ha när man är sjuk!!


Kram kram!!

   Jag är så lyckligt lottad som fått världens sötaste dotter!! 







Av Victoria - 8 december 2009 14:07

Jag trotsade min förkylning och gick på resturangen här brevid och åt lunch med gulliga Angelica, trevligt och gott var det så nu är jag jätte mätt (igen).


Nicke ska dessutom bjuda på sin tjädertupp till middag så idag slipper jag laga mat ... perfekt !!



Kramis.

















Av Victoria - 8 december 2009 09:01

Jag har blivit förkyld   kände att det var på g igårkväll och nu på morgonen är jag snuvig och irriterad i halsen.  


Det var säkert solningen som utlöste det..


Så idag blir det en slappar dag här hemma vilket inte är helt fel det heller.


Jag  har så svårt att komma på middagar just nu..  jag tycker vi bara  äter samma hela tiden så har ni nåt tips tar jag gärna emot det.


Nu dax för tredje koppen kaffe.. och kolla lite bloggar.


(Wirva vaknade fyra....)


Kramis!!




Ovido - Quiz & Flashcards