Alla inlägg den 2 december 2009

Av Victoria - 2 december 2009 21:38

Nu har vi varit i töva och där hade vi mysigt som vanligt.

Igor har oxå hittat sig en vän där...         

Jag tror dock att Tyko tycker han kan bli lite småjobbig ibland..  


Jessicas fika var mums fillibaba.     


Nyckeln är återfunnen.. Kevin hade fått med sig den hem till sin mamma så vi har varit där och hämtat den eftersom jag ska ner till förrådet imorgon och leta grejer som  jag och Wirva ska sälja på loppis på lördag, här ska minsann rensas!!!


Kram kram!!

Av Victoria - 2 december 2009 11:40

Idag  är jag trött för grannarna på mitt jobb hade fest och det var ett himla liv där..   som tur är så är jag ju ledig nu framtill fredagkväll.


Idag hämtar jag skruttfian klockan ett och då ska vi gå till hennes bästis från dagis och hälsa på, jag ska gosa med deras tremånaders bebis har jag tänkt.


Sen ikväll ska vi till Töva där jag hördes ryktas att det fanns nybakta lussebullar med vit choklad i.. hur gått låter inte det. ( mitt nyttiga liv går inte så bra:))


Jag ska även hinna med att tokleta efter vår tvätt och förråds nyckel som är borta.. känns lite olustigt eftersom det sitter en hemnyckel där med.. men förmodligen ligger den här hemma nånstans.



Puss på er!!!   



Ovido - Quiz & Flashcards