Alla inlägg den 18 december 2009

Av Victoria - 18 december 2009 14:14

en sån här praktisk filt skulle jag vilja ha   

  


Snuggie heter de visst.


(Perfekt om man vill äta chips eler nåt ..:)

Av Victoria - 18 december 2009 08:40

Idag är det kallt.. - 18.7 hade vi nu på morgonen...fy och usch.


Igår var jag Emmisen i Birsta hela eftermiddan      vi åt så klart lunch på Ikea där man kan köpa

smaskig chokladmousse till efterrätt, mycket mysigt hade vi!!


Blev en hel del julklappsköp oxå så nu har jag inte så mycket kvar, så sen som jag är med julklapparna i år tror jag aldrig jag varit förr.. men jag hinner nog klart ändå.

  


Nu jobbar jag hela helgen och det känns som jag knappt kommer vara hemma ngt.. ikväll jobbar jag till nio, imorgon jobbar jag 8.15-16.30 sen ska jag till  Birsta med Jessica (om hon är frisk)  och sen 8.15-16.30 söndag  och efter det ska vi bort på middag och jobb på måndag igen men sen är jag LEDIG resten av den veckan!!


Nu ska jag  hoppa in duschen.


Ciao!!!




Ovido - Quiz & Flashcards