Alla inlägg den 15 december 2009

Av Victoria - 15 december 2009 11:41

Jag är hemma lite snabbt bara,Kom precis hem från vårat APT där det var dåligt deltaganade som vanligt så det blev som en trevlig fikastund  istället, jag  min chef och en tjej till var det bara.

Vi ska strax åka och hämta mammas skoter som ska skjutsas till Hassela där vi skulle bli bjudna på middag av Micke, jag hoppas bara att Wirva håller sig vaken i bilen på väg dit för den lilla skruttfian gick och tjuvla sig igår när Nicke inte såg så hon vaknade  klockan tre inatt.. jag vet inte om hon somnade om efter det 05.45 fick hon kliva upp och kl sex ringde min väckarklocka..   känner mig lite mör.

Om hon somnar i bilen så är det omöjligt att väcka henne.


Nu ska vi sätta fart säger Nicke.

Kram kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards