Alla inlägg den 30 april 2010

Av Victoria - 30 april 2010 13:59

Idag har jag varit och hämtat ut en vinst!

Jag var med i en tävling som Svenska kyrkan hade.. de ville att man skulle komma med tips på vad som skulle stå med i deras församlingsblad och då mailade jag och tyckte de kunde skriva mer om alla aktiviteter de har för barn.. för det 'är något kyrkan är duktiga på att fixa.

Wirva och jag har gått på baby sång, babycafe och kyrkans barntimmar och super mysig öppna föskolan.

Hur som helst så vann jag en ryggsäck och 2 jätte fina reflexer, Wirva är super lycklig att hon har en ny ryggsäck som det står svenska kyrkan på.. haha.

Alltid kan vi ju lura nån att vi är jätte troende   .


Idag så är det ju valborg och den ska vi fira i Töva där det ska eldas en massa.

Blir nog trevligt!

  


Jag vet inte vad jag ska ha på mig bara.... måste ju vara lite oömma kläder..

ska rota lite i min garderob och se vad jag finner.


Hoppas ni andra får en trevlig helg!!


kram kram   



Ovido - Quiz & Flashcards