Alla inlägg den 10 april 2010

Av Victoria - 10 april 2010 11:47

Tjo hoo vad jag känner mig glad idag, härligt!!

Jag och Wirva håller på att göra oss kalasfina (vi ska till Wirvas kompis kl. två.)  och ska strax äta lunch, pasta och köttbullar.


Igår blev det lite ändrade planer, Katarina och Mira kom hit istället eftersom hennes man var sjuk men han hade gjort mat åt oss ändå som hon tog med, turkisk pizza som jag inte kommer ihåg namnet på.. super gott var det!!


Sen åkte jag och jobbade natt, hamande brevid tre alkisar på bussen vilket inte var så trevligt.. satt inrigad av dem och jag kände mig så dum om jag skulle byta plats för de var ju inte dumma på nåt sätt bara luktade pyton.


Nu ska jag steka köttbullar!


Ha en bra dag!!


Kram   


kameran är hittad så jag ska knäppa lite kort idag... den låg ovanpå skåpet i vardagsrummet.. jag tror jag letade lite dåligt.

Ovido - Quiz & Flashcards