Alla inlägg den 21 april 2010

Av Victoria - 21 april 2010 11:51

Är lätt att shoppa på nätet :)

Men passar denna så tror jag att jag kommer toktrivas i den på beachen.

  




Av Victoria - 21 april 2010 08:36

Kommer lite bilder som jag lovat!


I lördags lekte Wirva med Zebbe hela eftermiddan och kvällen.

   Här leker de skola   


På Söndan träffades de igen, då gick vi och tittade på Amy Diamonds och Neo som uppträdde här i sundsvall.

      

                      

Det var riktikt kul!!

Wirva fick en ballong där som hon släppte upp till morfar   

  


Sen efter det träffade vi Emma och åke till Birsta en sväng.

  

Det vara bara Wirva som shoppade dessa fina skor som hon var så himla lycklig över.

  

PÅ kvällen på söndan var vi hem till mamma och mumsade i oss hennes otrligt smaskiga stek och sås (som jag skulle kunna äta som soppa)

När vi åkte hem därifrån fick Wirva ha de nya skorna och då sa hon - tänk mamma nu är det första gången jag går med dem ute.


Wiva mår mycket bättre idag, hon har varit riktigt hängig.. i måndags hade hon 39 i feber men idag är hon feber fri och piggelin men har en extra dag hemma ändå.

Vi ska gå ut en sväng och få ltie luft senare, solen skiner ute.

   Finaste Wirva nu på morgonen.


Nu ska vi trolldega lite.


Puss puss!!



Ovido - Quiz & Flashcards