Alla inlägg den 7 april 2010

Av Victoria - 7 april 2010 18:22

Imorse skev jag ett ganska långt inlägg som inte gick att lägga in när det var klart... mycket irriterande, gör ett nytt försök nu istället.


Jag jobbar inatt och det gick bra som vanligt.. ofta har jag lite småångest precis innan jag ska åka men sen när jag väl är där går det hur bra som helst.


När jag slutade åkte jag in till stan och mötte Zara som hade en mobil som jag fick köpa billigt av henne, very nice.

Wirva har fått min gamla så hon är lycklig, känns skönt att hon har en om hon är ute med kompisar själv.. hon kommer ej få ha med den på skolan.

 Sen stressade jag iväg och hämtade Wirva redan klockan tio på fritids eftersom vi skulle åka  kl. 11 till Birsta med svärmor.


I birsta köpte vi present till Jwan som Wirva ska på kalas till på lördag, det blev en Hello KItty necessär med lite smågrejs i.


Nu ska jag sätta mig i soffan och mögla (Emmas uttryck ).


Visar en bild på en mycket förväntansfull Wirva innan vi skulle bada tunna.

   Jag älskar den här ungen så det gör ont i mig   







Ovido - Quiz & Flashcards