Alla inlägg den 1 april 2010

Av Victoria - 1 april 2010 10:18

Jag har jobbat natt och har precis kommit hem, jobbar en natt till och är sen påksledig.. skönt!

Vi ska åka till Hassela en sväng i helgen har vi tänkt... hoppas solen kommer fram bara.


Igår ringde jag och bokade en tid för Wirva hos en doktor (förra gången var hon hos skolsyster) hennes eksem ser förskräckliga ut och jag googlade lite igår och misstänker fortfaranade att hon kanske är allergisk mot hundar..  

Vi ska kolla det iallafall och är det inte så så kan vi (jag) ju utesluta det.

Vi fick dock inte tid förrän den 15 april.


Nu ska jag kolla lite bloggar och sen påskfixa lite, Wirva ska få en lappbana för att hitta sitt påskägg.


 Jag visar bild sen på min lilla påskkärring.


kram och GLAD PÅSK !!!





Ovido - Quiz & Flashcards