Alla inlägg den 19 april 2010

Av Victoria - 19 april 2010 20:39

Blir inga bilder idag.. jag orkar inte lägga in dem.


Status på Wirva är inget vidare.. hon hade 39 i feber i dag .."bara" 38.2 nyss jag kollade... lillstumpan och hostar mycket gör hon.

Hon har bara ätit tre glassar på hela dan plus en liten pannkaksplätt, druckit har hon gjort däremot så det är ju bra det.


Nu ska jag sega lite och titta på tv och sen lägga mig tidigt.. finns ju stor risk att jag ej får sova hela natten.


kram kram!!

Av Victoria - 19 april 2010 07:55

Wirva är sjuk ..riktigt hängig faktist, hon hostar så det låter som lungorna ska lossna och har feber... mitt lilla hjärta.

Jag förstod det redan halvfem imorse när hon kom till mig och kröp ner och somnade om på engång.. inte likt henne.


Jag har knäppt en del kort i helgen som jag ska lägga in på den andra datorn senare idag och visa här för den som vill se.


Nu ska jag först pyssla om min sjukling som inte ens vill äta glass.. bara dricker saft gör hon, hon ville ej nån macka till frukost heller.


Kram kram!!


Men jag är ändå glad idag för min kollega som är så sjuk har vaknat nu.. äntligen ett framsteg!!

Ovido - Quiz & Flashcards