Alla inlägg den 9 april 2010

Av Victoria - 9 april 2010 07:08

Idag är vi uppe tidigt.. som vanligt.

Wirva kom strax efter klockan 6 och Igor kom han med när Nicke åkte till jobbet 06.15 och var bussugen så då blev vi  pigga och klev upp eller Wirva var nog redan pigg.


Inatt drömde jag en helt sjuk dröm.. vi stod i kön och skulle köpa hamburgare på Big Boy när jag blev kissnödig och mitt i kön var det en toastol som jag satte mig på och gjorde allt jag kunde för att ingen skulle fatta vad jag höll på med...?? Varför drömmer man så sjuka drömmar   


Igår hade vi en hemma mysdag jag och Wirva, hon hade pyjamas på ända till 15.00 då vi gick och handlade.

Vi rensade bland hennes och mina kläder.. jag lyckades rensa bort två säckar från mina kläder som ska till nån insamling.

Vi flyttade även in Wirvas kläder till hennes rum och mina till vårt, vi har haft tvärtom eftersom det rum vi sover i var hennes från början och jag har aldrig orkat byta men nu är det gjort, skönt!


Idag ska vi träffa Mira och Katarina, vi ska hem till dem och äta, leka och surra.

Blir nog trevligt som vanligt och sen ikväll 20.15 börjar jag jobba natt.


Nu ska jag surfa runt lite sen tror jag faktist jag ska skura golven.


Kram och trevlig helg!!!


  jag hittar inte kameran därav brist på bilder..


Ovido - Quiz & Flashcards