Alla inlägg under oktober 2009

Av Victoria - 1 oktober 2009 21:39

Är kursen avklarad!!

Nicke och Jessica tyckte att det va jätte kul att sitta en hel kväll på körskolan...:)

    

som tur var fick vi klubbor att smaska på och lite fika..

Nu är det iallafall gjort ...jag måste bara vänta på intyget sen kan vi ut och köra.


puss på er!! Nu ska jag titta på tv.


Av Victoria - 1 oktober 2009 12:38

Nu är jag på jobbet som vanligt.. jag har jobbat mycket nu på sista tiden men imorgon är jag nästan ledig bara ett apt  och efter det hämtar jag min sötis    klockan ett och då ska vi på badet med Mira och Katarina vilket ska bli himlans trevligt!

Jag har kommit på att jag måste köpa en baddräkt så det ska bli mitt nästa inköp eftersom vi numer oxå kommer att bada med jobbet (bubbelpool)  men än så längre funkar ju bikinin.


Sen efter det ska vi nog gå på resturang med de är sötisarna

   det lutar åt tacobuffe på Bite Line..mums fillibaba!!


Ikväll ska jag ju äntligen gå min kurs ( förarutb )  på körskolan så snart kan jag ut och gasa Skrattande


Så mycket som jag längtar efter körkort nu har jag aldrig gjort det ska bli såååååå skönt!!


Nä nu blir det Lunch som idag är ugnspannaka rester och lingonsylt.

Ovido - Quiz & Flashcards