Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Victoria - 27 oktober 2009 20:05

Nu är oprationen gjord och som det verkar så har allt gått bra.

Han har ju opererat ögat där han haft flera blödningar pga av sin diabetes.

 Läkaren pratade med Nicke strax efter operationen men han mindes ej vad de sa eftersom han var lite drogad .. han får veta mer imorgon när han förhoppningsvis blir utskriven.

Jag, Wirva och Leif var och hälsade på honom ikväll och då var han ganska pigg, snäll som jag var köpte jag med mig snus till honom och lite godis vilket jag kom på när jag gav dem att det kanske inte var det bästa till en som har diabetes.. :)


Under dagen idag så var jag på stan en sväng och shoppade en underbart fin klänning..

  

och en jacka som jag glömde fota men jag är inte så säker längre på att jag ska behålla den längre för den kändes nästan lite tantig..

Jag köpte även halloween grejer ...

   till wirva som ska på halloween fest på lördag.Skrattande


Nu ska jag kolla på äntligen hemma.


Kram kram!!




Ovido - Quiz & Flashcards