Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Victoria - 11 oktober 2009 14:43

Igår efter jobbet åkte vi raka vägen till töva och sov över där vilket var mycket trevligt som vanligt!


Wirva lekte med Meja så henne såg vi knappt röken av och hon är kvar där än.

  


Själv är jag på jobbet igen, jobbar eftermiddag/kvällspass har haft ganska bra arbetspass den här helgen så det känns som jag varit ledig en hel del oxå.


Jag och Jessica satt uppe till två vilket är mycket länge för att vara jag, vi såg på tre filmer med Johan falk, grymt bra filmer som jag verkligen kan rekommendera  

Jag och Nicke ska se den fjärde ikväll när jag kommer hem.


Min mage har blivit bättre även om jag fortfarande är orolig för en grej...mycket orolig, jag avskyr att gå omkring att oroa mig och ibland (ganska ofta) gör jag det i onödan men denna gång är det tyvärr inte så....


Nä nu ska jag fixa till fisk här på jobbet.


Kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards