Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Victoria - 10 oktober 2009 06:40

Själv är jag uppe tidigt eftersom jag ska på jobbet.


Igår på badet hade vi super mysigt, Alnö badet är mycket varmare än sporthallsbadet så vi behövde ej frysa.


Efter badet fick lov att skjutsa Wirva till farmor eftersom Nicke trodde han visste felet på moppen och försökte laga den men det var ngt annat fel och jag hade behövt den idag för att kunna skjutsa henne till en barnvakt.

Man kan ju tycka att jag ska gilla att få sova ifred eftersom hon vaknar så tidigt och just det var ju skönt föstås att kunna sova tills klockan ringde men jag längtar massor efter en en Wirva gos kram nu på morgonen Skrattande 


Nu blire kaffe och frukost sen ska jag göra mig vacker inför jobbet eftersom vi idag ska  till birsta och då passar det ej så bra med mysbyxor ..:) 


Hoppas ni andra får en bra lördag!


Kram kram!!


Förästen så gillar jagTove bäst i Idol !




Ovido - Quiz & Flashcards