Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Victoria - 8 oktober 2009 19:01

En himla mysig eftermiddag hade vi i Birsta!

    

Nice med lite tid utan barn nån gång.


Jag shoppade en del oxå ..

Två mysiga sköna stora tröjor från gina tricot som var på rea och kostade 74.50 styck..mycket billigt och sånt gillar ju jag!!

    


Jag har en vit och svart sån och den är så himla skön.

Jag köpte även ett par skor   

De blir snygga till mina mysbyxorGlad även dessa på rea för endast...150 kronor På DNA skor.

 ett nytt shampoo från H&M     

  och en hårtoning, mörkbrun.. får se när jag orkar göra den..det blir inte ikväll iallafall eftersom jag är skadad..


När jag kom hem och lagade middan som idag blev kyckling wok då brände jag mig på sidan av tummen.. mycket irriterande.. och ONT gör det.


Nä nu  ska jag pussa min dotter lite.


hej hopp!!




Av Victoria - 8 oktober 2009 09:16

Så himla skönt att va ledig!!!

Jag och Jessica ska åka till birsta och bränna lite (? ) pengar Skrattande


Igår hade jag en stressig dag, först var det samordnarmöte sen jobb på eftermiddan där vi var och bubblade vilket var skönt förstås men jag blev såååååå  trött av det.

Sen stress iväg till skolan för hämta wirva och sen hem och laga middag eftersom vi skulle få middagsgäster

    

middan fick högt betyg och det var ju tur eftersom jag skrytit om att jag gör så god köttfärssås..:)


När de hade åkt hem somnade jag i soffan och missade greys.. hoppas det går i repris nån bra tid.


Wirva fick cykla till skolan idag och när jag kom hem såg jag att cyklehjälmen låg kvar på golvet hemma..... virrig mamma??  Mycket pinsamt Skäms.



Min mage är fortfarande inte helt bra så jag ska köpa nån magtablett på apoteket idag..  och försöka dricka mindre kaffe.


Nu blir det först en sväng till tvättstugan.



Stort bamse GRATTIS till min moster kattis som fyller år idag!!





Ovido - Quiz & Flashcards