Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Victoria - 5 oktober 2009 14:04

Imorse när jag hade lämnat Wirva sprang jag till bussen som stod på hållplatsen och jag hann ända fram till dörren men bussen bara åkte ändå... pinsamt tyckte jag så klart Skäms hur som helst så småsprang jag en bra bit för att kunna hoppa på bussen till mitt jobb så det blev lite extra ofrivillig motion.  


Ännu en anledning som gör att jag vill ha körkort NU!!


Här på jobbet är det städdag så det har jag gjort och nu har jag precis ätit min smaskiga lunch, Ris skivad banan och light creme fraiche som jag blandar currykrydda i.. mycket gott är det!


Ikväll ska jag på min studiecirkel igen om föräldraskap som är väldigt intressant, vi diskuterar och pratar om mycket tänkvärda och viktiga saker.


Nä nu blire kaffe på maten.

Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards