Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Victoria - 3 oktober 2009 20:08

Gud vad kul det var att träffa Sandra och Elin idag.   

Vi fikade och pratade en massa och gick sen på stan en sväng. Super Mysigt var det!!!

Jag hoppas att det inte dröjer lika länge tills vi ses nästa gång igenGlad..17 år är på tok för länge.


Jag hann även med att kolla  efter  baddräkt men det var inte det lättaste...  kom hem utan... hade bara med mig ett par innegympaskor till Wirva som var alldeles för svåra för henne att få på så de måste jag lämna tillbaka.


Tänker ikväll på min vän som förlorat sin mamma idag.. livet kan vända så fort.

Ska hälsa på henne något i veckan om hon vill det...när pappa dog så uppskattade jag de som hörde av sig även om det bara var ett sms.


Kram och trevlig kväll till er alla nu ska jag slökolla på körslaget.



Av Victoria - 3 oktober 2009 08:00

Jag bloggade visst inte igår..

Vi var på badet jag och Wirva med Mira och katarina vilket var trevligt sen skjutsade hon oss in till stan så att vi kunde gå på Bite Line med Emma och Rickard och efter det åkte vi till Birsta och kollade efter skor fast vi hittade inga.


Wirva var så rolig nu på morgonen, hon vaknade halv sju och då frågade hon mig vad klockan var

- är den efter kl. sex va? Varsågod mamma du fick sova länge idag...Skrattande super länge på en lördag va..?


Wirva har stora planer på att medverka i Talang på tv med en grej hon till sin stora lycka äntligen har lärt sig...

    


Idag sa jag på stan och träffa min barndomsvän Sandra från Sävar och hennes syster vilket ska bli jätte kul!!

Jag tror det va ca 15-17 år sen vi sågs sist.

Jag ska även köpa mig en baddräkt om jag hittar nån.


Kram på er och ha en bra lördag!!

Ovido - Quiz & Flashcards