Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Victoria - 22 oktober 2009 09:16

jag och Wirva pysslade med hennes gris igår kväll..mest bara för att hålla henne vaken för nu är hon inne i en kvällströtthetsperiod och morgonpigg som tusan (imorse vakande hon fyra..)

   Man måste hålla tungan rätt i munnen Skrattande

   smutsigt blev det.. men resultatet blev jätte fint.

    


Idag håller jag på med alla kläder som jag ska sälja på bytesmarknaden näst nästa helg...är ju en del kläder och vissa av dem har Wirva aldrig använt. 

Jag ska även tona håret vilket verkligen är på tiden, jag ska färga det ganska mörkt den här gången, jag hoppas det blir bra.


Imorse ljudade Wirva två ord

Mama (mamma)

och jsefina (josefina)

Hon blev väldigt stolt när jag förstod vad hon hade skrivit för det är inte alltid jag gör det ..:)


kram på er!!




Ovido - Quiz & Flashcards