Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Jag är sämst..

Av Victoria - 25 oktober 2009 07:10

just nu på att blogga, sorry om det är nån som bryr sig :)

Igår hade vi en tur dag måste jag säga,

Vår dammsugare gick sönder så vi var tvungna att köpa en ny vilket är en tråkig utgift tycker jag men tur som vi hade var det nån fest på Media markt så vi fyndade en Electrolux silence för 999 :-

Sen lunchade vi på mc donalds och då fick Wirva åtta böcker i sin barnbox eftersom de höll på rensa.


På tisdag opererar Nicke sitt ena öga Umeå så vi ska åka till Leif och Kicki vilket blir trevligt hoppas bara att operationen går bra.. ögonen är ju väldigt viktiga.


Ni har väll inte glömt att ställa om klockan?

För oss innebär ju denna omställning mycket tidiga mornar med en morgonpigg Wirva men det brukar gå till sig ganska snabbt.


Nu ska jag grejsa lite.

Kramis Kyss



 
 
Ingen bild

Sandra

25 oktober 2009 09:52

Får ni någon tid över, så att vi kan träffas?
Hör av dej! Kram/sandra

 
Ingen bild

K i skåne

25 oktober 2009 11:38

Tappa inte modet, du är absolut inte sämst! kul med ny dammsugare och vi håller tummarna för att Nickes operation ska gå bra. Hälsa alla i familjen+ Leif o Kicki från oss! kramisar......

 
Christine

Christine

25 oktober 2009 14:13

Hej!
Nu har Elli fått en egen blogg så att alla ska kunna följa hennes liv, även Jaris pappa och övrig släkt i finland. Därför skriver vi både på svenska och finska. Ni får hojta till när ni har tid att komma på besök, Jari är hemma en vecka till från jobbet och vi är bara hemma. www.leftsided.net/elli/

http://www.leftsided.net/elli

 
Ingen bild

Liza

25 oktober 2009 18:03

Hej! Hälsa Nicke så mkt från oss alla. Kul med ny dammsugare, en sådan skulle jag oxå vilja ha. roligt om vi kan ses som vi planerat gumman, längtar jättemkt.. ;). Hälsa hela familjen från oss alla. kram kram.

 
Therese

Therese

25 oktober 2009 22:23

Hoppas att OP går bra!

Kramar

http://tostberg.blogg.se

 
Ingen bild

erica

25 oktober 2009 23:59

Köpte du inte en lika snygg som Jessica =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards