Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Victoria - 29 mars 2010 19:11

I morse var jag på lönesamtal hos min chef och det gick superbra!!!

Jag fick en massa beröm så nu lär jag få en fet lön   ... kan ju alltid hoppas iallafall.

Roligt är det iallafall att få höra att man gör ett bra jobb tycker jag.

Vi pratade även om att jag ju har funderat på att läsa till undersköterska så det är ngt jag ska kolla upp snarast så jag kanske kan börja till hösten..

(mamma du hjälper mig va?)


Sen efter mötet sprang jag på stan en sväng, var på apoteket och köpte fler salvor till Wirvas hemska eksem som vi inte får bort riktigt vad jag än smörjer..

Nu är jag tillbaka till Idomin som är den som har funkat bäst tror jag.


Wirvisen skuttade lycklig iväg till skolan på morgonen idag för det skulle på friluftsdag till skidsjön som hon säger..   (Sidsjön)

Det var ute hela dan och åt till och med där så det var en mycket trött tjej som kom hem sen.


Nä nu ska jag återgå till att bädda rent i sängarna och sen inta soffläge, är ju Håkans bar som jag alltid missar och Hollywoodfruar ikväll.

  


   Kram kram   




Ovido - Quiz & Flashcards