Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Victoria - 5 mars 2010 21:03

Nu sitter vi och kollar på Lets dance och myser, Wirva sover här brevid och Igor ligger som vanligt nära henne   

Jag väntar mest på att Solsidan ska börja som i mitt tycke är det bästa som visas på TV nu.


Mira och Katarina har varit här och det var trevligt som vanligt.

     


  Sötnos!!  


Nä nu ska jag vara duktig och tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag somnar i soffan... är så grymt jobbigt att göra det när man har sovit en stund.


Hörs imorgon!!

   kram!!!



Av Victoria - 5 mars 2010 14:52

Jag och Wirva slappar i soffan och väntar på Katarina och Mira.

Wirva behöver vila lite eftersom hon hade en av sina tidigare mornar idag... kl. 04.30 slog hon upp sin blå.


Hos skolsköterskan gick det bra,  det var inte allergi mot hundar utslag   

däremot så tyckte hon vi skulle smörja med en mildare cortison som vi ska få recept på.


Hoppas ni andra har en trevlig fredag.. nu måste jag leta en kjol åt Wirva, hon har klätt sig fin i glittriga strumpbyxor och en fin tröja som Emma köpte i London.

(själv har svarta mysbyxor)


Pusss!!





Ovido - Quiz & Flashcards