Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Victoria - 9 mars 2010 19:19

På fredag åker vi till stockholm   .. jag fick min semster igenom idag.


Lilla Leah ska döpas och så ska vi hälsa på Emma skrutten och Rickard.


Wirva har redan planerat vad som ska packas med... skinnjackan är mycket viktig så vi hoppas på fint väder i helgen.


Wirva har sin kompis My här och de leker så himla bra,  snart ska de dock få kvällsfika och sen titta på film på Wirvas rum.. Nicke och Igor sover i soffan... och jag sitter här..

Har kollat på telefoner på nätet lite.. min börjar ha gjort sitt.

   Kanske en sån..



Puss på er, nu ska jag fixa kvällsfika.

Av Victoria - 9 mars 2010 07:25

Här är vi som vanligt uppe trots att vi är lediga.. men jag kan faktist tycka att det är himla skönt att kliva upp tidigt...(ibland)

Wirva pirwa hade haft det hur kul som helst igår på fritids och lekt med lite större barn.


Idag har vi lite ärenden på stan jag och skrutt, Wirva ska bla få köpa en väckarklocka..inte för att hon behöver en    men då kan jag säga kvällen innan att nu kliver du inte upp före klockan är...

Hon har en annan nu (som jag har tagit ur batteriet ur) men den tickar så högt och både jag och hon är jättekänsliga för ljud på natten, den vi ska köpa är digital och funkar även som en natt lampa .. det är Hello Kitty på och är dessutom på rea.. jag gillar rea!!

Jag ska även inviga de nya skorna.


Sen i eftermiddag kommer My hit och ska sova över så det lär bli fullt ös här ikväll.. Wirva längtar massor.


Nu ska jag traska ner till tvättstugan, jag brukar tvätta ganska ofta så det inte blir så mycket att bära ner, är ganska lätt att få tvätttid här.. iallafall morgontiden och då kan ju jag oftast.


Kram och puss!!!

  





Ovido - Quiz & Flashcards