Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Victoria - 18 mars 2010 10:19

Ingen bloggning igår pga av en tok stressig dag.. jag är ju inte van vid det.

Idag jobbar jag min sista dag innan ledighet i tre dagar.. typiskt bara att jag vaknade ganska förkyld idag   .

Wirvisen är oxå lite förkyld.


En morgon nu i veckan när jag och Wirva var påväg till skolan frågade jag henne vad hon längtar mest till i sommar.. hennes svar blev att cykla tillsammans med mig till badet.. behövs inte nån dyr semester här inte.

Men vi hade ett litet problem och det var att jag inte har någon cyklehjälm ännu .. jag får nog fixa en sån och föregå med gott exempel.

  


Hon längtade även tills vi ska åka till norrbyskär ngt hon pratar om ofta, planerar kläder som ska med m.m sötungen min.


Nä nu har jag inget mer intressant?? att blogga om.

kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards