Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Victoria - 21 mars 2010 08:15

Halloj!

Nu har jag äntligen lite tid över till att blogga.

Jag har haft en toppen mysig helg förutom att jag är ganska hängig men jag har ätit     som gör mig piggare som tur är.


I Fredags var jag ju och lunchade med det här brudarna.

 

Linda                                        Linda  och jag (dålig bild tagen mot fönstret)

Trevligt och gott var det.


Igår lördag var jag och Jessica med våra barn på Isshow där även Kevin Borg sjöng.

Jätte bra var den.

    


 Wirva vill åter igen bli is prinsessa så vi får se om hon kanske kan börja till hösten, just nu har hon ju både dansen på Dance World och kören.


Sen  nästan direkt efter showen blev jag upphämtad Lindorna, vi hämtade även Zara och åkte hem till Linda N och myste.


    

Linda N ville ej va med på bild.

Mycket trevligt var det!!


Nu ska jag maila lite bilder till Liza från dopet.


Kram och trevlig söndag!!



Ovido - Quiz & Flashcards