Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Victoria - 26 mars 2010 08:16

Idag är det 2 år sedan pappa somnade in så tragiskt... den värsta dan i mitt liv.

Jag och Wirva pratar ofta om morfar. .hon nämnde honom senast igår när vi var och handlade att det var länge sen vi var hos honom på minneslunden, är lite svårt att gå dit när det varit så mycket snö.


När pappa dog var ju vi alla jätte ledsna så klart men Wirvaskrutten hjälpte till att trösta på sitt gulliga sätt.

Tex när prästen skulle komma på besök inför begravningen... mamma hade  berättat att det var en sån mysig präst med hästsvans vilket ju är lite ovanligt för en präst.

Samma dag som han skulle komma sa Wirva lite nervöst... mamma jag måste vara försiktig så jag inte kliver på prästens svans när han kommer.. hon trodde han hade en svans på rumpan..    som hästarna.

Vi skrattade gott åt det tillsammans med prästen.


Idag ska vi ha en liten tjej mysmiddag Jag, mamma ,Wirva Emma och Alexandra.

Kommer nog bli supermysigt.


Kram och ha en bra fredag.



Ovido - Quiz & Flashcards