Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Victoria - 3 mars 2010 10:16

Jag skulle egentligen blogga igår men jag hade så fullt upp.


I måndags var jag och Wirva till birsta en sväng efter skolan med Angelica och My.

Vi shoppade inget .. eller jo det gjorde jag ju... jag köpte några smågrejer,   en äggskärare, skålar till Igor och glödlampor men vi åkte egentligen för att barnen skulle få leka i småland och sen fika lite.

      

Efter det så släppte Angelica av oss på stan där vi möte mamma och Alexandra och mumsade i oss Mcdonalds till middag och strosade på stan lite. 

Det var mycket trevligt och blev väldans billigt för alla utom mamma   

Wirva fick två fina tröjor som hon valde själv.. hon verkar vara inne i en djurpåtröja period nu :)

    

Jag och Alex fick oxå varsin tröja som vi fick välja själv, haha.

   Vi valde denna båda två.

   Jag köpte en ny mössa till Wirva för endast 19.50.- billigt och bra.



Igår när vi var på väg hem från skolan kom glassbilen och  Wirva frågade så himla snällt så då köpte vi dessa goda små plutt glassar.

  

Ser nu att Wirvas tänder inte ser  så fräscha ut av glassen.. haha.


En grej som är lite jobbigt när vi har glass i frysen är att Wirva inte glömmer dem utan frågar ofta om hon får t en glass.. hon frågade imorse efter frukost... då fick hon ingen så klart.


Nu ska jag duscha och sen fixa med all tvätt som nu ligger i högar i soffan, jag har haft tvätt tid nu på morgonen.


Pusss!!



Ovido - Quiz & Flashcards