Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Gässsppp...

Av Victoria - 24 november 2010 07:19

Det är ingen vila precis att vabba.. Wirva vaknade kl 4 imorse (natt) och var superpigg..  det var inte jag precis.

Vi klev ej upp såklart men både jag och Wirva har svårt att somna om på morgonen.


Den dumma febern kom tillbaka under dan igår men jag tror hon är frisk nu så förhoppningsvis kan jag jobba imorgon.. ( är sen ledig fre, lör och sön)


Vi hade en supermysig dag.

Hann inte med ngt julpyssel utan det gör vi idag, vi bakade pepparkakor istället.

       Wirva tog pepparkaksbaket på största allvar och och klädde sig som en sådan ..  

Visst är hon söt!!  Mitt hjärta.


   Jag tror att Igor är sugen på Wirvas frukostmacka...  


Jag och Igor ska gå en liten prommis sedan, Wirva är duktig och stannar hemma själv, gjorde det igår oxå och vill hon nåt kan hon ringa mig så kommer jag hem bums.


Men nu först och främst   





 
 
Ingen bild

Liza

24 november 2010 15:22

Åh så söt pepparkaka, en sån skulle man ha och mumsa på ;). Vad du är pysslig med din dotter, hon måste ju tycka att ni har det superkul tillsammans. Du är oxå jätteduktig att vara ute och promenera i vintervädret, lycka till med det. Nu börjar vi med plankisen... ;)kram kram.

Victoria

24 november 2010 16:34

Jag gjorde den nyss... skitjobbigt ju !

 
Maria

Maria

26 november 2010 19:45

Hej era finingar. Vi saknar er. Vore kul att ses ngt om ni har tid. Ha en skön 1a advent.

http://www.skoggren.blogspot.com

Victoria

27 november 2010 06:15

Vi saknar er oxå era sötnosar!
Hör av dig om du slutar tidigt nån dag så kanske vi kan dejta.
Kram kram !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards