Alla inlägg den 23 november 2010

Av Victoria - 23 november 2010 07:38

Wirva skrutten var riktigt hängig igår..

Hon somnade en stund på dan något som typ aldrig har hänt.. sen somnade hon tidigt på kvällen oxå så jag tror faktist hon sov sig frisk för idag är det full fart.

Hon vaknde 02.39 inatt men var jätte duktig och låg till 05.30 utan gnäll.

   


Idag ska vi ha en myspys pysseldag.

Vi ska bla göra såna här.  


Killen från munther var här och mätte och nu finns det hopp om

 framtiden    nästa vecka ska de ta bort fläktarna men det är ju en ganska så omfattande renovering men kanske,kanske  så är det klart till jul.

Det kommer kännas helt sjukt lyxigt att få ett kök igen.


jag hat testat nåtnytt i matväg   

och Qournfiler (vegetariskt)  det va ganska gott.. idag ska jag testa att göra som en wok av dessa.

Nyttigt är det ju iallafall.

vågen visar 2.2 minus... inte så mycket men jag tror det beror på att jag har rört mig så mycket, det känns iallafall ikroppen att något händer.

Och håll i er nu..mitt godisug är helt borta !!!!   


Kunde ju ej ta nån prommis igår men det kanske inte skadar med en dags vila.

Nu ska jag koka lite the.


Pussss!!!





Ovido - Quiz & Flashcards