Alla inlägg den 17 november 2010

Av Victoria - 17 november 2010 08:57

Vilken trevlig kväll vi hade jag och mamma (Jessica kunde ej gå så jag tog med min lilla mammiluring).

Tre författare som berättade om sina böcker och typ allas böcker verkar superbra!

Vissa har jag redan läst av Katerina Janouch.

 Mamma köpte en bok av Mark Levengood som han signerade och då fick hon en kram, visst är det söta!!

Jätte intresssant och rolig var han!  

Och han pratar ju så mysigt   


Tyvärr hände nåt mindre kul när jag var påväg hem...

Det var en sur arg kvinna som en buss fick tvärnita för när hon gick rakt ut i vägen och jag råkade promenera förbi just då så hon sprang fram till mig och ville att jag skulle vittna.. ?

 När jag inte ville det skrek hon efter mig  högt - tänk på det när du läser att en kvinna med hund blivit knivskuren då ångrar du dig att du inte vittnade.

Hon skrek flera ggr och jättehögt.

Usch det var riktigt obehagligt faktist.


Nu ska jag hoppa in i duschen, jag och Igor har varit på prommis nu på morgonen.

Jag ska på lönutbilding på eftermiddan.


Puss på er!!!

Ovido - Quiz & Flashcards