Alla inlägg den 22 november 2010

Av Victoria - 22 november 2010 08:22

I fredags träffade jag den här skönheten         Astrid är hennes namn, så himla söt!!

  


I lördags efter jobbet åkte jag in till stan, det var ju lyslördag och det ville inte Wirva missa så hon var där och väntade..?  på mig med mormor och Emma.

Fint och juligt blev det.


Igår hade Wirva skrutt uppvisning med sin kör så då var jag på gudstjänst.. stolt som en tupp som vanligt när mitt hjärta sjunger.


Wirva har hostat massor inatt, hon vaknade vid tre och ville ha vatten.

Hon kände själv att hon inte var pigg nog att gå till skolan och då är hon sjuk.. har inte så mycket feber iallafall vilket ju är bra.

Vab igen dårå för mig..     


Vi ska plocka fram lite julgrejer har jag lovat..  lite tidigt men så får det bli.

Kan ju inte julpynta så värst mycket eftersom vi fortfarande bor i ett kaos. (vattenskadan)


POK   

Ovido - Quiz & Flashcards