Alla inlägg den 28 november 2010

Av Victoria - 28 november 2010 18:37

Idag sov Wirva till 08.15...själv klev jag upp 06.40 jag vet att jag är lite knäpp men då var jag pigg och hungrig.

På kvällen igår var Wirva (och jag) på kalas hos Miranda och där dansade de och busade för fullt.

     

   Är mycket viktigt att sminka sig när man går på disco ..  

    


Idag har vi haft fullt upp.

På förmiddan hjälpte vi till på julskyltningen ,  en kompis till mig är aktiv i kvinnoföreningen Sadaka och de behövde lite hjälp så jag och pirwan ställde upp.

Var svinigt kallt på stan.. brrr.

Vi kollade även i de mysiga små tomtehusen vid vängåvan.

Sen stressade vi iväg på ett kalas, Julias treårskalas.

Malin bjöd på säkert tio olika kaksorter men jag var duktigt och åt bara två små chokladbollar. 

Sen när vi kom hem var det dags för Wirvas dans och då tog jag och Igor en timmes promenad, var jätte skönt trots att det är så kallt.

jag hade klätt mig varmt.


Nu ska vi bara sega och invänta finalen i Ensam mamma, Wirva gillar oxå det programmet.


Pusss på er alla, hoppas ni har haft en bra 1 advent.

 

Skäms på mig som har glömt att köpa ljus så vi har inte kunnat tända först ljuset ännu...

Ovido - Quiz & Flashcards