Alla inlägg den 10 november 2010

Av Victoria - 10 november 2010 09:17

Idag kom vintern hit.

Två stycken i vår familj var lyckliga när vi kom ut imorse, Wirva och Igor.

Igor är verkligen rolig att se när han hoppar runt som en kanin i snön, han tjöt av glädje när vi kom ut.

Och Wirva skrutten längtade efter att få komma till skolan så hon kunde träffa sin kille som hon blev ihop med igår..  

Teddy heter han och de hade blivit ihop på rasten.. hihi..

     Teddy


    

Min nya frilla    Jag känner mig nöjd.


Idag när jag vaknade hade jag helt sjukt ont i ryggen   

Stackars mig..  har tagit en alvedon men det hjälpte inte ett skit .. brukar bara vara Ipren som hjäper när jag har värk och de är slut så dessa måste införskaffas under dan.


Emma tipsade mig häromdan om en brun utan sol som var så himla naturlig och fin i ansiktet och precis den fick jag med när jag köpte en peeling i sommras så nu ska jag bli brun utan sol.  


Nu har jag annat att göra.


Puss   





Ovido - Quiz & Flashcards