Alla inlägg den 11 november 2010

Av Victoria - 11 november 2010 18:57

Härom veckan fick Igor en liten söt gosedjursko av Wirva...

   Han är lixom inte så rädd om sina leksaker utan sliter sönder dem i trasor.


Promanderna med honom är så roliga nu när snön har kommit.

Han skuttar runt och rullar sig i snön.

    

   Kolla lilltungan som sticker ut   


Jag har iallafall kört "BUSA" i  tre dagar.

  Tack för tipset Emmaskrutten.


Igår var Wirva ganska rolig, hon tappade en tand på skolan och när hon kom hem skulle hon minsann inte ha tanden i nåt vattenglas utan den gömde hon för att se om tandfen verkligen finns..

Klockan fyra imorse vaknade hon och väckte mig och konstaterade att tandefen finns.

Tur att tandfen hittade den och kunde lägga dit en peng istället   






Av Victoria - 11 november 2010 16:19

Jag tävlar hos mammatillknut om en personlig almanacka från Önskefoto.

Var med du oxå här!"

  

 

Av Victoria - 11 november 2010 08:46

Min rygg är INTE bra    

Och inte blev det bättre i den av att jag halkade omkull 2 ggr igår.. det var skithalkigt ute.

Är det inte bättre imorgon ska jag söka hjälp.


Idag ska jag till Birsta med svärmor, vi ska äta lunch på IKEA och kolla runt lite, jag ska nog köpa en julklapp till Wirvisen oxå... hon vill gärna ha en krusstång och jag har googlat lite och dessa finns på JULA till ett bra pris.

(skvallra inte..:)


Nu väntar jag på att vådcentralen ska ringa upp, vi har fortfarande inte fått svar på proverna Wirva tog för några veckor sedan.


Kram kram!

Ovido - Quiz & Flashcards