Alla inlägg under juni 2010

Av Victoria - 2 juni 2010 18:20

Idag har jag haft en mycket bra dag!

Jag och Anna har varit till Birsta en sväng och shoppat lite (hon) sen åkte vi hem till dem och myste med deras otroligt söta lilla hundvalp Sunny.. jag glömde såklart att knäppa kort.

Sen på eftermiddan hade jag föräldrasamtal på Wirvas skola med hennes förken och Wirva där jag fick se en film som de spelat in och prata om hur duktig våran Wirva är.

Jag är stolt som en tupp!!

Fröken tycker att hon är så glad jämt och vad de än ska göra är hon possitiv till det och en snäll kompis med de andra barnen , känns så kul att höra.


Imorgon ska jag och mitt trollbarn åka på badhuset... .egentligen hade jag tänkt ta bilen till alnöbadet.. men nu går ju inte det så vi tar bussen istället... funkar ju det oxå..

Vi åker bara hon och jag vilket ska bli himla mysigt faktist.


Vår middag idag blev så himla god så jag tänkte tipsa om den.


Jag stekte kycklingfiler i små bitar med lite kryddor och sen rörde jag i en burk 

   skogsvampsmak och till det hade vi pasta.

Mums fillibaba!!!


Nu ropar Wirva.. för typ 15 gången sen vi kom hem. ( och jag springer  dum som jag är))


Kram!! 



Av Victoria - 1 juni 2010 18:04

Men det känns inte riktigt så...

 idag var den stora dagen, teori och uppkörning.

Teorin gick bra men dumma dumma uppkörningen gick inte bra   


Men det blir nya tag till nästa gång.


Nu väntar jag fin främmande av Jesssica och Co och Anna och co vilket blir trevligt, vi ska mumsa i oss jordgubbstårta som jag och Wirva har bakat.


Kram kram   


Ovido - Quiz & Flashcards