Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Victoria - 26 juni 2010 07:23

Det har nog jag och Wirva fått efter gårdagen.

Vi hade en jätte trevlig midsommar hos pete och Annbritt, vi åkte dit till lunch då det bjöds på en mycket smarrig sill och lax buffe.

Efter det var det lekar där vi lekte i lag och de är verkligen duktiga på att komma på lekar som passar både stora och små, Wirva tyckte de var superkul!!


Efter alla lekar var det dax för middan som var grillat och hemlagad potatissallad, mums!!


Jag och Wirva åkte hem ca 20.30, vi hade innan bestämt att vi skulle åka med Peters mamma hem så vi missade tyvärr tårtan men det gjorde inte så jätte mycket för det var många som började bli väldigt fulla och då tycker inte jag det är lämpligt för Wirva att vara med.

Wirva var nöjd när vi kom hem och  jag har lovat henne att vi ska fixa en tårta  idag istället.

Nicke däremot är kvar, han skulle hjälpa till att ta undan allt idag.

Jag hoppas verkligen han kan köra hem senare  för efter fem ska vi grilla med Linda och Stefan, men det tror jag nog han kan.


Tyvärr tog det slut på batteri i kameran så jag tror inte det finns så mycket bilder att visa.. jag ska dock visa bilder från veckan som jag lovat men det får bli senare eller imorgon.


Nu ska jag gosa med Wirva, hon började morgon med att ge mig en stor kram och säga - Du är den bästa mamma    hon är så sööööt!!!!





Ovido - Quiz & Flashcards