Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Victoria - 23 juni 2010 19:14

Usch vad jag har ont i magen.. magkatarr är det och det var det lääänge sen jag hade.

Förmodligen har min lilla?   mage tagit stryk av att jag stressar upp mig över körkortet..

Idag på badet åt jag en varmkorv och drack några koppar kaffe och så small det till och jag fick ont..

har känt tidigare att kaffe inte är det bästa så jag får vara lite återhållsam med det... snyft snyft min favvodryck.


På badet hade vi det härligt  iallafall!!

 Jag har sagt det förr och säger det igen att det är så lyxigt att bara kunna traska iväg till vårat bad!!

Både jag och Wirva har fått färg dessa dagar.

Wirvisen har faktor 50 och blir brun ändå själv har jag 20 vilket räcker på mig.


Nu ska jag snart åka och jobba natt vilket känns sådär som vanligt..   men brukar ju gå bra när jag är där.


Dax för kvällsagan för   .


Imorgon ska jag lägga in lite kort från senaste dagarna.


Kram kram!!!

Ovido - Quiz & Flashcards