Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Victoria - 7 juni 2010 13:54

Goddagens mina vänner.

Idag jobbar jag för fullt.. har himla stressigt hela veckan faktiskt vilket är lite ovant.

Igår Kväll efter mitt jobb hade vi främmande av släkten som kom för att fira min födelsedag i efterskott, jag fick många bra grejer!

  Wirva hade varit med Nicke på en massa affärer till slut hittade hon en mugg som det står mamma på som jag kan dricka mitt morgonkaffe i, sötisen min.

Av de övriga fick jag presentkort på klädaffärer, ngt jag verkligen behöver inför sommaren plus blommor en mycket fin ask med godis i    creme brulee (stavning?)skålar,

 en jättefin löpare till köksbordet, en klänning och pengar till körkortet vilket behövs för det blir dyyyyrt..

Men det var något som saknades mycket... Emma skrutten har aldrig missat något kalas hos oss.. jag tycker hon kan flytta hem nu!


Nu ska jag jobba lite!!


Kram kram   




Ovido - Quiz & Flashcards