Alla inlägg den 14 juni 2010

Av Victoria - 14 juni 2010 13:44

    


Nu längtar jag till vi ska vara lediga och bara mysa, bada och sola!!

Det kändes inte kul att måste väcka henne imorse och åka på skolan för hon var jätte trött.. lillstumpan.

Av Victoria - 14 juni 2010 12:05

Nu är jag på jobbet så då har jag lite tid att blogga..;)

Helgen har varit bra, i fredags var det ju äntligen dax för skolavslutningen.

      

   Pirrigt innan det var dax att gå ut och sjunga.

Barnen sjöng jätte fint såklart och jag blev alldeles rörd!

Kevin var jätte duktigt på sin avslutning, ha spelade elgitarr som värsta rockstjärnan GA kyrkan.


På eftermiddan var det dax för student där vi fick god mat och dryck.

Nickes lillebror var det som tog studenten.



I lördags var det dax för en pirrig Wirva att åka på övernattning med sin kör där hon hade det superkul!!

Jag trodde att hon kanske skulle ringa och vilja åka hem men hon hade knappt tid att prata med mig när hon var där.

på söndan var det uppvisning då de hade fina tröjor som de hade fått göra.

  


Nu ska jag snart äta min otroligt goda matlåda, köttgryta som jag gjorde igår efter  ett recept jag fick av Emma... så otrligt gott var det!

Skriver receptet här sen för nu är jag hungrig!


Kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards