Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Victoria - 30 juni 2010 21:06

att jag inte har bloggat så bra den sista tiden men jag har ingen lust och ingen tid känns det som..  och det är ju inget tvång eller hur Emma   .


Jag har iallafall massa fina bilder i andra datorn som jag ska visa vid tillfälle, bla Alexandra och Tomas otroligt söta lilla hundvalpsbebis Dio, jag är lite kär i honom faktist   .


Annars badar vi mest hela dagarna jag och Wirva, jag har jobbat natt och gör det i helgen oxå så jag är ju ledig på dagarna.. ganska så bra!

Wirva hade sista fritidsdagen idag framtill 9 augusti, Nicke har semester v 27 och 28 och min börjar v 29 men jag är även ledig vecka 27 då jag har min lediga vecka.


Nu ska jag gå på promenad med våran söta Igor, bara en snabbis dock för Wirva ligger och sover och Nicke jobbar över idag.


Och snart kommer Emma hem, vi längtar!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards