Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Så kan det gå..

Av Victoria - 17 juni 2010 17:32

Känner mig inte så glad idag.. körde upp igen och kuggade mig..  just nu känns det som jag aldrig kommer kunna ta nåt jädrans körkort... dumma dumma trafikregler   och mina skitnerver som blir så nervösa.


Wirvapirwa är borta hela dan på dansläger, det började nio imorse och slutar 20.30 ikväll och jag tycker hon var himla modig som gick för hennes kompis Mira som hon skulle gå med fick magsjuka inatt men Wirva ville gå ändå fast hon inte känner nån mer där. Tuff tjej va?!

Hon lär nog vara rätt så trött ikväll..


Nu ska jag snart gå promenad med Linda och leta hennes dotters cykel som blev stulen igår på badet.. vi vet vart det kan vara värt att kolla och hittar vi den får vi ringa polisen, jag ska ta med våra stora? farliga? vakthund!

  


Imorse hände ngt ganska otroligt.

Igår eftermiddag när och Wirva var och handlade efter fritids och jobb hade Wirva med en teckning som var jätte fin som vi la i kundkorgen när vi handlade och sen glömde vi den där såklart

 imorse efter att jag hade lämnat Wirva var jag och handlade igen och tog en korg och började shoppa och otroligt nog i botten på korgen ligger Wirvas teckning..    hur stora är oddsen att jag ska ta just den korgen.


Ciao!!




 
 
Ingen bild

Kattis

17 juni 2010 19:02

Hej
Ge inte upp du kommer att Lyckas!
Du är varken den första eller den sista som kuggats. Försök köra lite extra med Nicke eller om det inte är möjligt, kanske ta någon lektion i Sundsvall också.
Du ska ha körkortet och snart är det ditt! Kramar från oss!

 
Maria

Maria

17 juni 2010 23:27

Men blev cykeln stulen på badet. Vad är det som händer. Hjalmar sprang bara rätt in och jag fick ropa att han skulle låsa sin. Tur för oss. Fy vad trist för Wirvas kompis.

http://www.skoggren.blogspot.com

 
Ingen bild

Liza

18 juni 2010 17:13

Heej!
Klart du kommer få körkort men alla behöver ju rätt mkt tid bakom ratten, kämpa på!
KRAM Liza

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards