Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

tja ba!!

Av Victoria - 28 februari 2010 21:57

Inatt drömde jag  en sån bra dröm så jag ville helst bara gråta när jag vaknade... jag drömde att jag, Nicke och Wirva skulle åka till Thailand i tre månader..synd att det bara var en dröm..  


Igårkväll var ju jag och Wirva på dockteater och efteråt så fick man göra egna dockor

   Wirva gjorde en söt Baileys kisse.

    

påväg hem igårkväll.. sötaste snömonstret.


Idag har vi varit i töva en sväng och sen åkte vi till Jula affären där jag köpte  geleinlägg till skor som jag ska ha i mina uggskopior som är helt platta och inte alls sköna att gå i nu, hoppas de blir bättre för de är perfeka att hoppa i lite snabbt när jag ska på promis med Igor.

Sen åkte vi hem och lagade Tacos (mums var det) och Wirva kom med en bra ide när hon skulle hjälpa till och hacka lök... hihihi..

  


Häromdan klämde jag ju vaden i bussdörren och idag i duschen tyckte jag vaden såg groteskt stor ut och nu ikväll upptäckte jag ett jätte stort blåmärke där.. dumma buss.


Kram på er och sov gott!!

Själv jobbar (  ) jag sista natten inatt, skönt.


 
 
Ingen bild

syrran

2 mars 2010 13:41

Haha, wirva är ju skitsmart med simglasögon när hon ska hacka lök :-), man kanske borde ta efter .-). Fina dockor också...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards