Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Victoria - 1 februari 2010 19:02

Vår  lilla Wirva är sjuk.. 38.6 i feber idag och är jättesnorig.

Vi har haft en riktigt myshemmadag  med pyssel och TV, vi kollade även på familjen annorlunda på TV4 play och Wirva tyckte det var superbra, hon såg det en gång till direkt efter och undrade sen om alla hette Annorlunda i efternamn   


Nu sover hon och jag känner mig helt knäckt eftersom jag blev väck 03,20 av den där söta sjuklingen..  jag hoppas jag kan hålla mig vaken till paradise hotel.. är ju sista avsnitten i veckan tror jag.


Nu ska jag gå och bädda rent i Wirvas säng  och  bära henne dit och sen slänga mig i soffan och invänta halvåtta hos mig.


Jag har knäppt lite kort idag men jag orkar inte lägga in dem på datorn så jag visar dem imorgon istället.


Puss!!



Ovido - Quiz & Flashcards