Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Victoria - 4 februari 2010 13:14

Idag var det en lycklig tjej som skuttade iväg till skolan..eller rättare sagt åkte buss med mig till skolan och klev av själv för första gången. ( vilket gick hur bra som helst och jag tror hon kände sig väldigt stor..)

Igår tränade vi på att skriva vårat telefon nummer och imorse hade hon skrivit två lappar med numret och hennes namn på och på den ena var det hjärta  oxå....gahhh...

hon hade inte bestämt om Teddy eller Zebbe skulle få den med hjärtat på  


Nu är jag på jobbet och har lunchrast.. .jag har precis mumsat i mig spagetti och köttfärssås (gotttt)  och  väntar på att kaffet ska bli klart... är som vanligt sugen på  nåt sött men ska ta en bit extra sockerfritt tuggummi istället..   mums..


I eftermiddag har jag tur för det är inget trevligt väder ute, snöar småspik känns det som så helst vill jag inte gå utanför dörren men mammiluring skulle på nåt besök nära mitt jobb  så jag får skjuts hem när jag slutar, skönt att sätta sig i en uppvärmd bil.


P&K




Ovido - Quiz & Flashcards