Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Victoria - 23 februari 2010 10:18

Jag har inte varit den bästa på att blogga sista dagarna och har inga kort att visa nu heller för min laptop ligger fortfarande i väskan och jag kan bara lägga in kort på den datorn.

Nu med nya soffan känns  laptopen som den mest är i vägen vart den än står.. tidigare hade vi ju en fåtölj och till den ett laptopbord.


Vi har iallafall haft en mycket mysig helg!

I lördags var vi och hyrde fem filmer jag Wirva och Nicke som vi kollade på.

( inte alla fem då förstås..)

På söndan hade sötaste Wirva uppvisning med sin kör då hon var utklädd till en vacker ängel.. stolt som en tupp var hon och jag oxå så klart!!

Sen efter uppträdandet skyndade vi oss hem och firade Nicke med släkten vilket var trevligt och sen på kvällen kom Jessica och Magnus och barnen hit och fikade, mysigt!!


Inatt har jag jobbat (  ) och det var så kallt att åka hem.. fy fy fy för den här hemska vintern.

Men jag är glad att jag inte bor i stockholm iallafall där det verkar vara kaos.

Min lilla Emma håller på frysa ihjäl så jag tror det är bäst att hon kommer hem igen... minusgraderna är inte lika kalla här som där ..:)


Nä nu ska jag gå ner i förrådet och leta en jacka till Nicke.


kram kram!!!




Ovido - Quiz & Flashcards