Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Victoria - 26 februari 2010 10:10

Jag förstår om det är vissa som har legat sömnlösa av nyfikenhet för att se hur jag blev hos frissan förra fredan så här kommer äntligen en bild   

   Det är faktist inte så många som har sett att jag klippt mig trots att jag själv tycker det blev stor skillnad.

Idag är det Wirvas tur att klippa sig och sen ska vi på stan och köpa kläder till henne, hon ska få välja helt själv vilket hon tycker ska bli jätte kul.


Den här veckan har jag oroat mig mycket ... det är så att Wirva har eksem som har blivit mycket värre.. jag har köpt parfymfritt tvätt och sköljmedel och smörjer henne med salvor.. igår fick jag prov på en salva som heter A creme från hälsokost av en kompis och idag såg hon mycket bättre ut efter att vi smörjde den igår så en sån ska införskaffas idag och nästa vecka har vi tid  hos skolsköterskan där de ska få kolla om hon kanske är allergisk mot Igor  

  

jag tror inte det för hon brukar få såna här eksem varje vinter och den här vintern har ju varit otrolig kall men hon har aldrig haft såhär mycket förrut..


Nu ska jag göra klart en paj som vi ska äta till middag ikväll.


Jag jobbar natt hela helgen vilket känns sådär..  men sen är jag ju ledig i nästan en vecka så det är inte jätte synd om mig..:)



 Kram




Ovido - Quiz & Flashcards