Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Victoria - 3 februari 2010 15:40

Jag känner mig helt slut efter att ha vabbat 3 dar med Wirva... hon har inte haft nå problem med energin trots feber..

Vi har grejat på en massa här hemma.    gjort låstsas glassar..

 bakat bullar..

    tittat på TV (och ätit lunch i soffan)


Idag hade Wirva en show för mig och Igor som var i ca 45 minuter.

   Jag med nytonat hår.. syns kanske inte men det blev mörkare.

   sånguppvisning

   och dansuppvisning.


Vi har även pratat några gånger med Liza,Kattis och Leah via skype.. så himla kul är det synd bara att jag inte har fått till  min webkamera men Nicke ska få försöka fixa den.  


Imorgon är det jobb och skola igen så då kan jag vila upp mig lite    


    Hon är söt när hon sover..:)  Såhär somnar hon ofta i soffan.




Ovido - Quiz & Flashcards